Beat the Box ve Go Team ile Eğlenceyi ve Öğrenmeyi İkiye Katlayın

18 Mar 2019 tarihinde Gerry Skerritt tarafından yayınlanmıştır.

Güney Afrika'nın önde gelen dijital bağlantı şirketi, ekibine (pek çok yeni üyeyle birlikte) işbirliğinin, norm dışı düşünmenin ve odaklanmanın iş başarısının sürekliliği için kilit nokta olduğunu hatırlatan bir başlangıç etkinliği arıyordu. Güney Afrika'daki Catalyst Team Building temsilcisi olan Dream Team Catalyst, müşteri hedeflerini karşılayan ve beklentileri aşan güçlü ve etkili bir etkinlik gerçekleştirmek için Catalyst'in en popüler ve güçlü programlarından 2'sini birleştirerek, bütünün parçaların toplamından daha büyük olmasını sağladı.

Dream Team Catalyst ekibi zaten zorlu olan Beat The Box etkinliğinde daha fazla karmaşıklık yaratmak için bir dizi ek problem çözme görevi daha eklediler. Etkinlikten önce, görevler Catalyst'in ekip oluşturma teknolojisi platformu olan Go Team'e girildi ve ardından iPad'lere yüklendi. Etkinlik günü, grup 10 takıma ayrıldı, her takım bir iPad ve bir Beat the Box kutusu aldı. Aynı anda iki farklı etkinlikle karşılaşan takımlar, takım dinamiklerini yönetmek ve takım üyelerini uygun şekilde paylaşmak zorunda kaldı. Takımların her biri, biri Box the Beat’e çalışan diğeri ise Go Team’in zorluklarına cevap veren iki alt takıma ayrıldı. Görünüşte iki farklı proje olmasına rağmen aslında geri sayım zamanlayıcısını süre dolmadan durdurma hedefi ile birbirine bağlı tek bir proje olarak tasarlanmıştı.

beat the box  in south africa

Ekipler verilen görevin karmaşasını, bilgi boşluklarını ve karmaşıklığını anlayabilmek için mücadele ederken odadaki enerji heyecan vericiydi. Alt ekiplerin her biri sorunları çözüp bilgileri keşfettiklerinde sıra ortak alt ekipleriyle iletişim kurmaları için etkin bilgi paylaşımındaydı. Görev yavaş yavaş biraz daha kolaylaşsa da süre azaldıkça hissedilen stres apaçık görülebiliyordu!

Bir eureka anında, 10 takım aynı hedefi paylaştıklarını ve işbirliğinin sadece arzu edilmediğini aynı zamanda gerekli olduğunu fark ettiler. Takımlar son bilmeceyi çözmek için bir araya geldiler. Takımlar arasındaki işbirliğinin sonucu olarak, sorun çözüldü ve geri sayım süresi 2 dakikadan daha az bir süre kala durdu! Oda, kulakları sağır eden alkışlar, havaya kaldırılan zafer yumrukları, çakılan beşlikler ve karşılıklı övgülerle doldu.

Görev tamamlandı! Katılımcıların tamamı bu deneyimde yer aldılar ve ortak deneyimleri sayesinde aralarında bir bağ oluştu. Müşteri, işbirliğinin, norm dışı düşünmenin ve odaklanmanın önemini eğlenceli unutulmaz bir şekilde hatırlatmayı başardı!

Tüm Örnek Çalışmalar